Mylimoji, žmona, namų šeimininkė

        Hmmm....girdžiu vyrų pokalbį. Vienas sako kitam: "aš moku žmonai atlyginimą". Kitas vyras suglumo: " už ką gi tu jai moki? ", po sekundėlės nusišypsojęs paklausė.
"Ji augina mano vaikus, tvarko namus...".
       Jooooooo, įdomus požiūris į savo mylimąją...tarnaitę.
       Kartais aš pasvajoju...jei man nereiktų dirbti, auginčiau vaikus, rūpinčiausi mylimu vyru...

Komentarai

  1. Esu jau senas, tačiau visada maniau, kad vaikai gimsta iš meilės sueities, todėl auginti ir auklėti savo meilės vaisius (vaikus) PRIVALO abu tėvai be atitinkamo atlygio. O esant pakankamam vieno ar abiejų tėvų atlyginimui galima samdytis ir tarnaitę. Tačiau ir vėl iš savo gyvenimo praktikos žinau kokie užauga vaikai auginami tarnaičių o kokios gėlės užauga varge tačiau puoselėjamos artimiausių ir mylimų rankų.....

    AtsakytiPanaikinti

Rašyti komentarą

Populiarūs šio tinklaraščio įrašai

Advokate, kiek kainuoja jūsų lapas?

Vakseris/ antivakseris

Renkuosi advokatą