Administruok savo gyvenimą


Pasidalinsiu savo asmenine patirtimi.

Aš ne ekonomistė, tačiau pati administruoju savo gyvenimą, analizuoju rinką, kokiame banke imti paskolą, kaip paskirstyti savo biudžetą.
Prieš imdama paskolą aš „perėjau“ visus bankus, išsiaiškinau įvairius paskolų teikimo niuansus, apsvarsčiau įvairias mano gyvenime galimai įvyksiančias situacijas. Aš tam paskyriau dvi savaites. Taip. Dvi savaites, juk paskolą aš ėmiau 25 – 30 metų. Tai rimtas sprendimas ir pasirinkimas. Man buvo keista, kai paklaususi tuomet paskolas ėmusių žmonių, kodėl jie pasirinko vieną ar kitą banką, man atsakė, kad nuėjo į pirmą banką, sužinojo sąlygas ir pasiėmė paskolą.
                      Visuotinai žinoma, kas įvyko po 2009 metų, kiek asmenų nebegalėjo mokėti savo paskolų, kiek buvo bylų, kiek „žinomų“ žmonių skelbėsi žiniasklaidoje, kad juos bankai apgavo.
                      Įdomu būtų sužinoti kiek jie įdėjo pastangų IMDAMI paskolas.
                      Neteisiu, tačiau kviečiu susimąstyti.

Komentarai

Populiarūs šio tinklaraščio įrašai

Advokate, kiek kainuoja jūsų lapas?

Vakseris/ antivakseris

Sutuoktuvių žiedas